Fjord Norge merkevaren er hele regionens merkevare.
Ved å bruke logo og uttrykk på en konsistent måte på tvers av kommunikasjonsflater, skaper og opprettholder vi en sterk merkevare som viser hvem vi er, hvordan vi definerer personligheten til merket vårt, og verdien vi gir til besøkende på Vestlandet og til våre destinasjoner og næringsaktører. Den skal fungere som et samlende merke for næringen og destinasjonsselskapene i hele Fjord Norge regionen.
Fjord Norway-logoen skal alltid genereres fra den originale digitale masteren. Logoen må aldri endres, gjenskapes, forvrenges eller separeres. Disse reglene gjelder for alle versjoner av logoen.
Ved avvik/ spørsmål:
Ta kontakt med Fjord Norge, britt-hege@fjordnorway.com
Primær logo
Fjord Norway sin primærlogo har et liggende oppsett og består av et flerfarget symbol (Fjordkloden) + strek & typografisk logoelement (farge Midnight Blue).
Finnes i to varianter:
Farget og strek.
Alle logoene finnes i hvit utgave for mørke bunner.
Strekvariant kan brukes når Fjord Norway er:
- tilknytningslogo (sammen med for eksempel andre destinasjonslogoer)
- Støttespiller – Fjord Norway er ikke hovedavsender
- Plassert på krevende og fargerike bunner (ex film)
Under finner du vår primærlogo i farger og sort for nedlastning

-
Fjord Norway logo - primær
-
Fjord Norway logo - sort
-
Fjord Norway logo hvit - primær
-
Fjord Norway hvit liggende, primær
Last ned alle i en zip-fil
Sekundær logo
Til flater hvor det ikke er nok plass til å bruke primærlogo brukes sekundærlogo
-
Fjord Norge logo stående format
-
Fjord Norge logo stående format blå
-
Fjord Norge logo stående format hvit
Last ned alle i en zip-fil
A part of Fjord Norway - logo
Alle destinasjoner og samarbeidspartner kan ta i bruk A part of Fjord Norway logo
-
A part of Fjord Norway - primær logo
-
A part of Fjord Norway - hvit primær logo
-
A part of Fjord Norway - sort primær logo
-
A part of Fjord Norway hvit - primær logo
-
A part of Fjord Norway - stående primær logo
Last ned alle i en zip-fil