Hopp til innholdet

Logo

Fjord Norge merkevaren er hele regionens merkevare.

Ved å bruke logo og uttrykk på en konsistent måte på tvers av kommunikasjonsflater, skaper og opprettholder vi en sterk merkevare som viser hvem vi er, hvordan vi definerer personligheten til merket vårt, og verdien vi gir til besøkende på Vestlandet og til våre destinasjoner og  næringsaktører. Den skal fungere som et samlende merke for næringen og destinasjonsselskapene i hele Fjord Norge regionen.

Fjord Norway-logoen skal alltid genereres fra den originale digitale masteren. Logoen må aldri endres, gjenskapes, forvrenges eller separeres. Disse reglene gjelder for alle versjoner av logoen.

Ved avvik/ spørsmål:

Ta kontakt med Fjord Norge, britt-hege@fjordnorway.com

Primær logo

Fjord Norway sin primærlogo har et liggende oppsett og består av et flerfarget symbol (Fjordkloden) + strek & typografisk logoelement (farge Midnight Blue).

Finnes i to varianter:

Farget og strek.

Alle logoene finnes i hvit utgave for mørke bunner.

Strekvariant kan brukes når Fjord Norway er:

  • tilknytningslogo (sammen med for eksempel andre destinasjonslogoer)
  • Støttespiller – Fjord Norway er ikke hovedavsender
  • Plassert på krevende og fargerike bunner (ex film)

Under finner du vår primærlogo i farger og sort for nedlastning

Last ned alle i en zip-fil

Sekundær logo

Til flater hvor det ikke er nok plass til å bruke primærlogo brukes sekundærlogo

Last ned alle i en zip-fil

A part of Fjord Norway - logo

Alle destinasjoner og samarbeidspartner kan ta i bruk A part of Fjord Norway logo 

Last ned alle i en zip-fil

Logo bakgrunner

Last ned alle i en zip-fil

Tilbake til toppen